Lorem ipsum dolor sit amet, conse ctetur adip elit, pellentesque turpis.

Programează acum o vizită sau solicită contract online

  • CARIERA VIITOARE te îngrijorează?

  • SUCCESUL PROFESIONAL te preocupă?

  • ALEGERILE sunt dificile?

Află toate răspunsurile în TABĂRA DE CARIERĂ!

4 zile alături de PROFESIONIȘTI cu răspunsuri corecte pentru întrebările care te frământă plus alte întrebări pe care încă nu ți le-ai adresat!

TABĂRA DE CARIERĂ este despre TINE, despre ALEGERILE tale și oferă SOLUȚII la temerile tale.

TABĂRA DE CARIERĂ te va înarma cu CURAJUL de a spune ce gândești, de a alege ce îți place și ce ți se potrivește pe plan profesional.

  • Vei fi alături consilieri cu experiență relevantă, alături de care vei învăța că ceea ce ți se potrivește pe plan profesional poate fi diferit de ceea ce crezi sau poate îți spun alții
  • Vei descoperi cum să câștigi TIMP, să identifici OPORTUNITĂȚI, să economisești RESURSE!
  • Vei învăța să îți construiești O CARIERĂ DE SUCCES!

De ce să participi?

  • pentru că meriți o carieră în care SĂ ÎȚI PLACĂ CE FACI, să faci PERFORMANȚĂ și să câștigi cât mai bine
  • pentru că poți evita greșelile altora, luând propriile decizii corecte
  • pentru că facultatea, ocupația sau profesia pe care ți le dorești înseamnă alegeri, oportunități valorificate și resurse alocate

Cui ne adresăm?

Elevilor din clasele X – XII.

Exact perioada în care începi să știi ce vrei sau măcar să te întrebi ce vrei.

 

În această tabără, vei deprinde «mindset-ul» de care ai nevoie pentru facultatea care te va conduce la job-ul de vis și vei afla toți pașii necesari de a ajunge acolo!

 

Cauți claritate pentru CARIERA și JOB-ul care ți s-ar potrivi?

Atunci înscrie-te în TABĂRA DE CARIERĂ!

Obiective și acțiuni

«Tabăra de carieră» este un proiect gândit astfel încât să îți ofere soluții practice și să elimine o serie de riscuri la începutul carierei, oferind o serie de experiențe de calitate, alături de unii dintre cei mai buni specialiști din domeniu.

Pachetul oferit în cadrul «taberei de carieră» îți asigură confortul și cadrul unei interacțiuni de calitate.

  • 3-4 zile de activități practice – alături de consilieri cu experiență, în care vei învăța elemente esențiale despre alegeri corecte sau incorecte, despre autocunoaștere, despre planul de carieră, despre abilități, despre optimizarea resurselor personale în raport cu viața de elev și, ulterior, de student
  • ateliere cu accent pe interacțiunea dintre participanți și traineri, cu aplicații legate de dezvoltarea abilităților de comunicare, a competențelor antreprenoriale și de dezvoltare a carierei

La finalul activităților, vei putea:

  • avea o idee clară despre alegerile profesiei și despre planul tău de carieră
  • identifica abilitățile personale și vei conștientiza interesele de carieră care te definesc
  • avea o strategie pentru a-ți pune în practică ideile legate de carieră şi/ sau de începerea sau dezvoltarea unei afaceri
  • îmbunătăți abilitățile de comunicare și pe cele legate de dezvoltarea în carieră
  • descoperi și îmbunătăți competenţele antreprenoriale

Perioada seriilor și locul desfășurării

  • Seria I: 30 august-2 septembrie
  • Seria II: 2-5 septembrie
  • Seria III: 7-10 septembrie

București, Campusul ARCCA Student Housing – VITAN, Bd .Energeticienilor 9-11, Sector 3

Taxă participare

  • 1.000 lei / persoană – fără cazare inclusă
  • 1.300 lei / persoană – cu cazare inclusă
Ce primești în inclus în costul de participare pe perioada celor 4 zile?
  • Consiliere în identificarea abilitaților native/dobândite
  • Consiliere în alegerea facultății & a carierei
  • Vizite la universități
  • Activități recreative și de socializare
  • Cazare în cel mai mare campus studențesc privat din România
  • Suport de curs
  • Diplomă de participare
  • Surprize

Sau contactează-ne pentru mai multe detalii:

Program

Ziua 1:
  • Orele 11:00-16:00: Cazare în Complexul Studențesc ARCCA
  • 16:00-18:30: Welcome meeting. Program de acomodare, evaluare a așteptărilor.
  • 18:30-19:30: Cină
  • 19:30-21:30: Activități recreative comune

 

Ziua 2:
  • 8:30-9:00: Mic dejun
  • 9:00-13:00: Workshop. Cine sunt eu?. Importanța auto-cunoaşterii, Program de autocunoaștere și auto-explorare ghidată (activitatea va fi realizată împreună cu consilierii de carieră ACROM; fiecare participant va avea, la finalul activității un profil personalizat).
  • 13:00-14:00: Masa de prânz.
  • 14:00-18:00: Elemente de planificare a carierei. Alegeri de carieră. Luarea deciziilor de carieră: alegerea facultății. Mituri de carieră.
  • 18:00-19:00: Cina
  • 19:30-21:30: Activități recreative comune

 

Ziua 3:
  • 8:30-9:00: Mic dejun
  • 9:00-13:00: Interese, valori, abilități și deprinderi. Trăsături de personalitate relevante  Program ghidat de luare a deciziilor de carieră.
  • 13:00-14:00: Masa de prânz
  • 14:00-18:00: Managementul resurselor personale. Elemente de managementul timpului și al învățării, pentru succes în carieră. Antreprenoriatul – alternativă de dezvoltare a carierei.
  • 18:00-19:00: Cina
  • 19:30-21:30: Activități recreative comune

 

Ziua 4:

Universitatea la dispoziția ta (vizită ghidată sau întâlnire cu reprezentanții instituțiilor, în vederea alegerii corecte a parcursului educațional, în raport cu interesele elevilor).

  • 8:30-9:00: Mic dejun
  • 9:00-13:00: Universitatea din București, Academia de Științe Economice, Universitatea de Medicină și Farmacie.
  • 13:00-14:00: Masa de prânz
  • 14:00-18:00: Universitatea Politehnica din București, Universitatea Tehnică de Construcții, Școala Națională de Studii Politice și Administrative.
  • 18:00-19:00: Cina
  • 19:30-21:30: Întâlnirea de rămas bun

Ce include taxa de participare cu cazare?

Cazare în Căminele ARCCA.
  • 1 loc într-o cameră «duble premium» în campusul Arcca Vitan Village (participanții pot opta pentru camere single, plătind suplimentar 160 lei/4 nopți cazare; pentru grupuri organizate de cel puțin 10 elevi, profesorul/consilierul însoțitor beneficiază de cazare gratuită într-o cameră «single premium»).
  • Întâlnire de „bun venit“ (Welcome meeting) organizată de personalul ARCCA și Asociația Consilierilor Români, în care se oferă detalii despre campus, orientare în zonă (parc, magazine, proximitate, mijloace de transport), programul de activităţi pentru fiecare zi de cazare, activități de cunoaștere a participanților etc.
  • Întâlnire de „rămas bun“, în ultima seară petrecută împreună; fiecare participant va putea prezenta aspectele care l-au impresionat; pe cate un tricou ARCCA, fiecare va putea scrie un mesaj pentru ceilalţi membrii ai grupului; fiecare participant va primi un tricou cu mesajele celorlalți; fotografiile și un scurt mesaj video din partea fiecărui participant vor fi transmise tuturor celorlalți.
  • Activități recreative comune, în fiecare seară; vizite/plimbări în București, în Centrul vechi sau în alte locații de interes pentru participanți.

 

Masa

Din cauza condițiilor impuse de Pandemia de Covid19, masa va fi servită în regim catering, în spațiile puse la dispoziție de organizatori. Pot fi comandate și meniuri speciale (vegetarian, meniu de regim alimentar), dacă acest lucru va fi comunicat înainte de începerea activităților. Meniul va fi comun și diversificat.

 

Transport

Organizatorii vor asigura transportul pentru participarea la activitățile prevăzute în program. Nu se va asigura transport pentru activitățile recreative comune, dacă acestea se vor desfășura în grupuri mici.

 

Activitățile de training și consiliere

Activitățile vor fi susținute de consilieri de prestigiu din România, membri ai Asociației Consilierilor Români. Activitățile principale se vor derula în sediile ARCCA și ale Universităților partenere.

Activitatea de consiliere de grup va fi continuată de o ședință de consiliere individuală, pe baza experiențelor acumulate în cadrul workshop-urilor și a unui test (abilități, personalitate), oferite gratuit în cadrul prezentului pachet.

Activităţile recreative comune vor fi organizate cu ajutorul unor studenți voluntari, care vor prezenta viața studențească bucureșteană dintr-o perspectivă personală, pe baza propriilor experiențe.

Întâlnire cu reprezentanții universităților bucureștene, în vederea alegerii unui traseu educațional potrivit, în raport cu interesele participanților.

Întâlnire (opțional) cu reprezentanții unor companii de recrutare a studenților pentru universități din străinătate, care să prezinte oferte de studiu în Europa.

Condiții de participare

COVID19: Participanții vor fi vaccinați, inclusiv cu doza a II-a, efectuată cu cel puțin 10 zile înainte de începerea taberei; dovada se va face prin certificatul verde. Cei care nu sunt vaccinați, pot participa dacă prezintă o adeverință care să demonstreze că au fost bolnavi de Covid cu maximum 3 luni înainte de începerea activităților sau un Test PCR, realizat cu maxim 48 de ore înainte de cazarea propriu-zisă.

ACORDUL SEMNAT AL PĂRINȚILOR sau al tutorelui legal, pentru persoanele care nu au împlinit 18 ani, pentru participarea la «Tabăra de carieră» va fi transmis electronic, împreună cu cererea de înscriere la activități, împreună cu dovada plății avansului.

Condiții de plată

Pentru rezervarea unui loc în Tabăra de carieră, este necesară plata unui avans de cel puțin 30% din suma menționată anterior. Avansul se restituie integral, dacă retragerea participării se face cu cel puțin 5 de zile lucrătoare înainte de ultima zi de înscriere. După acest moment, avansul nu se restituie. De asemenea, restituirea integrală se face dacă toată seria este anulată, ca urmare a situației pandemice.

Pentru fiecare serie, înscrierile se fac cu maxim 10 zile înainte de începerea propriu-zisă a activităților.

Fiecare serie se va desfășura cu minim 16 și cu maxim 24 de participanți; în cazul în care numărul de participanți nu este atins, organizatorii pot opta pentru anularea seriei respective. În această situație, avansul încasat se returnează integral; participanții pot, de asemenea, opta pentru o altă serie programată.

Plata integrală se va realiza cu minim 5 zile înainte de începerea activităților din seria pentru care s-a optat.

Pentru elevii și studenții din București: aceștia pot opta să participe la «Tabăra de carieră», cu o reducere de 250 de lei, reprezentând valoarea cazării pe perioada taberei, cu condiția prezenței la toate celelalte activități comune din program.

Programul TABĂRĂ DE CARIERĂ este organizat de Asociația Consilierilor Români

Asociația Consilierilor Români (ACROM) este principala organizație din România care reunește profesioniști din domeniul consilierii, fie că aceștia activează în mediul privat (în departamentele de HR sau în companii de recrutare) sau în cadrul instituțiilor de învățământ (universități sau școli).

Experiența din ultimii ani, analizând și propunând soluții de îmbunătățire a calității serviciilor suport oferite, conferințele dedicate bunelor practici în domeniul consilierii, proiectele cu finanțare europeană derulate fac din ACROM un punct de referință în domeniu.

Promovarea profesiei de consilier la nivel naţional, sprijinirea profesionalizării activităţilor de consiliere din România, oferirea de consultanță tuturor instituţiilor interesate de promovarea profesiei de consiliere, nivelul științific ridicat al membrilor săi au fost și sunt misiuni asumate și îndeplinite, în timp.

ACROM susține orice iniţiativă, la nivel naţional și internaţional, menite să promoveze profesiunea de consilier, fie că acesta este specializat în consiliere școlară, familială, profesională, de carieră sau de sănătate mentală.

Echipa coordonatoare

Dr. Marian Crăciun

Director,

Consilier de carieră GCDF

Departamentul de Consiliere și Orientare pentru Carieră

Universitatea din București

Marian Crăciun este director al Departamentului de Consiliere și Orientare pentru Carieră din cadrul Universității din București; lucrează în domeniul consilierii din anul 1999, când a preluat conducerea Centrului de Informare, Orientare și Consiliere Profesională. A susținut peste 500 de traininguri și workshop-uri de dezvoltare personală, de dezvoltare și comunicare în carieră, de orientare și informare pentru studenți și elevi, atât în cadrul facultăților Universității din București, cât și în licee și colegii naționale din România, în cadrul unor programe finanțate european.

Este absolvent de Filologie; a urmat numeroase cursuri de scurtă și lungă durată în domeniul Științelor Educației (curs postuniversitar „Consiliere în carieră“ – Universitatea Babeș-Bolyai, master „Relații de Muncă și Resurse Umane“ – Universitatea din București). Este consilier de carieră GCDF (Global Career Development Facilitator – vezi www.cce-global.org/gcdf ). Este Doctor în Științele Educației, cu o teză intitulată „CONTRIBUŢIA CONSILIERII DE CARIERĂ LA INTEGRAREA STUDENŢILOR ÎN COMUNITATE“, în cadrul Facultății de Psihologie și Științele Educației – Universitatea din București. A contribuit decisiv, prin implicarea și prin capacitatea de organizare, la dezvoltarea politicilor publice în domeniul consilierii elevilor și studenților, prin participarea la dezbaterile necesare pentru publicarea Metodologiei centrelor de consiliere la nivel universitar. Este promotor al inițiativelor de reformare a sistemului de consiliere și orientare pentru elevi și studenți. Este organizator al unor serii de conferințe dedicate politicilor publice în domeniul consilierii de carieră, în raport cu piața muncii („Cariera în secolul XXI. Centrele de consiliere de carieră la nivel universitar și piața muncii“ – edițiile 2016-2020). Inițiator și promotor al Consiliului Educație-Industrie, concept preluat și dezvoltat de AmCham ca „Business-Academia Council“. Trainer de carieră și expert de consiliere în peste 20 de programe europene de tip POSDRU; facilitator și monitor, dar și consilier în proiecte ROSE. Președintele actual al Asociației Consilierilor din România – ACROM, principala structură reprezentativă a specialiștilor din domeniu.

Cristina Sevrani

Consilier în dezvoltare personală și vocaţională

Licențiată în psihologie, cu specializare în consiliere vocațională și consiliere în dezvoltare personală.  Voluntar în cadrul Departamentului de Consiliere și Orientare pentru Carieră a Universității din București, membru în Asociația Consilierilor Români, expert în cadrul unor proiecte vizând dezvoltarea personală și dezvoltarea și consilierea pentru carieră.

A participat la activități de consiliere de grup, inclusiv cu privire la starea de sănătate mintală și a susținut workshop-uri de dezvoltare personală, atât în cadrul ACROM, cât și la nivelul unor facultăți din cadrul Universității din București.

A interacționat cu numeroși elevi și studenți, în cadrul ședințelor de consiliere individuală sau de grup.

Este caracterizată de plăcerea de a interacționa cu oameni; empatia, sinceritatea și deschiderea către rezolvarea situațiilor de impas în care se găsesc cei ce apelează la serviciile de consiliere fiind unele dintre trăsăturile definitorii.

Dr. Andreea Szilagyi

Autor, formator, executive coach, unul din primii educatori de consilieri din Romania și din SE Europei.

Formare și expertiză în domeniile: științele educației, leadership development, consiliere  în carieră, consiliere școlară, supervizare în consiliere, sănătate mintală, executive coaching, evaluare în organizații, certificare și acreditare în profesiuni de sprijin.

Fondatorul Asociației Consilierilor Români și a Jurnalului Român de Consiliere, care este unica publicație destinată exclusiv domeniului consilierii din Europa.

A desfășurat activități de profesionalizare a serviciilor de consiliere (școlară, în carieră, de sănătate mintală) în universități (din 1996), în companii for-profit și non-profit (din  1999) și, în contextul implementării unor strategii naționale și regionale cu fonduri europene și internaționale, în instituții sau  organizații din Europa, Asia și SUA.